Aktuellt..

Håller med min kära kollega här på bloggen. Svagt, Terry Tittfuck och Slappy Sexbomb. Svagt...

Men men. Imorse var det både regn och åska. Äkta porrsurfarväder. Läste förrsten några inlägg någonstans att porr var patetiskt. Ni har då aldrig sett en porrfilm för inte ens nikotin når upp till det beroendeframkallande dessa filmer bär med sig. Favorit? ja, Ava Devine, vilken kvinna!

Lite aktuellt

Alice Bah Kuhnke har fått nytt toppjobb, vet inte vad för jobb men hon beskriver sig själv i en intervju med aftonbladet som:  "Jag är stenhård nu".

Medan jag, nu föredetta studerande, arbetslös och snålar mig igenom på det sista studiebidraget har Agnes, 10, fått ett vad jag betraktar som "drömjobb". Den unge affärstjejen ska testa vatten- rutschakanor. Dagens jätteung- ungdom! Ni har det bra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0