The Cougar

Jag tror jag talar för alla när jag säger att det inte finns en enda kille mellan 15 och 25 år som inte någon gång tänkt tanken om hur det vore att spendera en natt med en något äldre kvinna. Jag vet inte varför alla unga män har det här "het morsa" suget, om det är er mognad eller bara rent av själva mystiken runt en fin kvinna, men någonting är det. Ordet MILF cirkulerar bra många gånger under en dag på stranden.. God, thanks for sunglasses.
Nåväl, nu åretstår det att se om Kanal 5s mamma- satsning lyckas.

För er som inte vet så är det alltså den här kvinnan dom testosteronpumpade männen tävlar om att få i säng, visst är hon en puma? Hold your best!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0