Johan Palm

I bloggens första inlägg skrev vi att vi skulle skriva om allt som vi älskade att hata - något som fick mig att tänka på "flickidolen" JOHAN PALM!
Helt seriös, en osäker, ful och helt talanglös kille från Mjölby med pissgult fett äckligt hår.. hur kan han bli flickidol?
För mig är det helt osannolikt.  Killen har absolut ingen utstrålning eller röst, något som jag anser att en artist borde ha. Håller ni inte med mig?
Han står där på scenen o kör sina oerhört dåliga låtar, han kan ju inte ens prata i en intervju! Säger bara stackars fans som inte har mer innanför pannbenet så att man tycker att han är bra!

Nae, denna kväll går åt till att sörja för er stackare som tycker att han är bra..

Hata är ett starkt ord, men här tror jag nog fan att det kan användas utan att överdriva.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0