Hissa och dissa

Jo, jag håller med dig där Jerry J.A, Johan Palm är något alldeles extra.. Negativt. Så satsa på skolan Johan och förga ditt hår.

Annars tänkte jag fortsätta på denna hissa, men framför allt dissa- tråd. Vi har som sagt väldigt dåligt väder just nu och även om det kan vara supermysigt och sensuellt på sitt sätt (i alla fall leda till...) så kan detta leda till tjurighet och i viss fall oerkännd svartsjuka. Jag är inget undantag.

Altså, min "dissa" lista:

Onch i "Paris Hiltons My new BFF". Jag personligen önskar att denna irriterande råtta  aldrig fötts. Fast varför kollar jag på detta program? oj

Paris Hilton har en kråknäbb och tror att hon faktiskt gör någon nytta på denna jord.

Kräk- Evas kraftiga reducering av urrigning. Plötsligt blev ordjakten ointressant.

Tyra Bansk Show, Var tyst när andra pratar! + var mer lättklädd...

Hissa- lista:

Eminems nya CD Relapse. Välkommen tillbaka Dauoug!

Slappy S.B, en av de "slöa" med skrivandet här på bloggen, har varit allt annat än slö i sängkammaren den senaste tiden. Ett stort Grattis från oss alla. Börja skriv för helvete!

Ellen the generous, If you see this, contact me, there are some things that i wants, 'maybe a big car...

Något ni skulle vilka hissa eller, för den delen, dissa (roligast)? Skriv till oss...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0