ett helt fantastiskt liv

Tjena alla glada. Har inte varit inne på bloggen de senaste dagarna, men loggade nyss in för att hoppas få se ett färskt inlägg från någon av våra kollegor som ännu inte presenterat sig här på bloggen.
nog om dem, jag och Ben Dover är mkt bättre :)
tänkte att många av er kanske var lite intresserade av vem jag är, därför kommer denna underbara presentation!

Året var 1988, jag föddes i en liten by vid namn Stockholm. Där tillbringade jag mina första fyra år innan jag flyttade till franska rivieran. där bodde jag till och med 1999 då vi flyttade tillbaka till Stockholm. (som förövrigt är en underbar stad)
Efter det så flyttade vi återigen vidare, denna gången till Göteborg för att bo i den vackra skärgården.
Nu är jag dock 20 år och har skaffat mig ett eget liv där jag helt fritt kan göra vad jag vill, pengar är inga problem och brudarna rullar på. Så varför klaga? med andra ord så lever jag mångas dröm! Jag är dock lite sugen på att flytta tillbaka till Frankrike för att hålla igång min Franska, elr kanske flytta till Californien för att kunna använda lite av min engelska (gick på internationell skola i frankrike) Hur som helst, här sitter jag som 20 åring o bloggar med mina vänner, kanske borde jag göra något vettigt av mitt liv? Eller ska jag fortsätta som jag lever nu? Jag trivs, men skulle vilja ha en ny utmaning.. brudarna börjar bli för enkla här hemma.

Nu väntar dock sängen en sväng innan jag ska upp klockan 6 imon för att sätta mig i en taxi till arlanda där jag ska sätta mig på ett flyg till paris för att göra lite modelljobb.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0