Debut!

Dags för mig att träda in i denna fantastiska blogg. Sängen kallar så känner mig något stressad, mycket underligt. Men i skrivandets stund sitter jag faktiskt och tittar på mina kära vänner i Scrubs (känns som vi är polare efter alla år) och kan inte låta bli att lägga märke till det övertag kvinnorna i serien har mot deras respektive. Skrämmande är att det faktiskt är så i verkligheten. Så kort sagt, Feminism up your ass!
 
Kära vänner, som avslutning på detta, för mig, första inlägg tänkte jag citera den evigt unge Jack Nicholson:

        "Never waste a hard-on"

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: karin

Kul att "Ben Dover" nu valt att träda in i bloggen, fler gånger hoppas jag att det blir ::D

2009-07-17 @ 00:00:39
Postat av: Way to sexccess

Var så säker, Karin.

2009-07-17 @ 00:36:01
URL: http://waytosexccess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0